Aracımı satmaya karar verirsem cihazı ne yapmalıyım?

Telematik cihazı AXA Sigorta A.Ş.’nin malıdır ve poliçenizin iptal olması durumunda cihazı aşağıdaki adrese göndermeniz gerekmektedir. Böyle bir durumda 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek alabilirsiniz.

İade adresi:
UBI Telematik İletişim Teknolojileri A.Ş.
Rasimpaşa Mahallesi
Recaizade Sokak 38/A
Kadıköy – İstanbul – TÜRKİYE
0 850 259 8824
ubi@ubi.com.tr
Aracımı satmam veya poliçemi iptal etmem durumunda ne olacak?

Eğer aracınızı satarsanız veya poliçenizi iptal ederseniz telematik cihazını poliçe iptal tarihini takiben en geç 5 (beş) işgünü içerisinde AXA Sigorta’nın aşağıda belirtilen adresine iadesini gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Cihazın iadesini karşı taraf ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden yapabilirsiniz. Arızalı cihazın ilgili adrese ulaştırılmaması durumunda cezai şart koşulları çerçevesinde cihaz bedeli olan 80$ (seksen amerikan doları) AXA Sigorta tarafından tarafınıza fatura edilecek ve 8 iş günü içerisinde bedeli ödememeniz durumunda Maksimum Kasko (Telematikli) poliçenize yönelik iptal prosedürü başlatılacaktır. Bu takdirde, acenteniz tarafından telematiksiz bir ürün almanız isteğinize bağlı olarak sağlanacaktır.
Lütfen bakınız: “Telematik Cihazı Teslim ve Bilgilendirme Formunda”

İade adresi:
AXA GO Telematik Masası
UBI Telematik İletişim Teknolojileri A.Ş.
Rasimpaşa Mahallesi
Recaizade Sokak 38/A
Kadıköy – İstanbul – TÜRKİYE
0 850 259 8824
ubi@ubi.com.tr
Aracımı servise götürdüğüm durumlarda ne yapmalıyım?
Aracınızı servise götürdüğünüzde büyük ihtimalle servis çalışanları OBD portu kullanacaklardır. Bunun için cihazı çıkarabilirler. Bu durumda size cihazınızın çıkarıldığına dair bir uyarı mesajı gelecektir. Böyle bir durumda aracınızı servisten aldığınızda cihazın OBD porta takılı ve çalışır durumda olduğundan emin olmalısınız. Daha detaylı bilgi almak için 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek hattımıza ulaşabilirsiniz.
Aracımla GSM sinyalinin düşük olduğu ya da hiç olmadığı alanlara girdiğim durumlarda telematik cihazı veri almaya devam eder mi?
Telematik cihazlarının kendi üzerlerinde dahili bellekleri bulunmaktadır. Bu tip bir alana girdiğinizde veriler cihaz üzerinde depolanır ve GSM sinyalinin bulunduğu bir alana çıktığınızda AXA GO platformuna gönderilir, herhangi bir veri kaybı yaşanmaz.
AXA GO uygulamasından ve portalından hangi verileri görebilirim?
AXA GO uygulamasından ve portalından sürüş davranışlarınız ve aracınız ile ilgili birçok veriye ulaşabilirsiniz.

Menü başlıkları:

Sürücü: Aracınızın mevcut konumunu gösterir.
Sürüşler: Aracınıza telematik cihazı takıldıktan sonra yapmış olduğunuz sürüşleri gösterir.
Skor: Mevcut güvenli sürüş skorunuzu ve skorunuzun etkilendiği davranışları gösterir.
Motor Uyarıları: Aracınızla ilgili teknik sorunları, araç bakım zamanlarınızı ve fabrika uyarılarını gösterir.
Uyarılar: Sürüşlerinizde aldığınız uyarıları gösterir.
Aracımı kullanan diğer kişiler güvenli sürüş skorumu etkileyecek mi?
Evet. Güvenli sürüş skorunuz aracınızın yaptığı sürüşler üzerinden hesaplandığından aracınızı kullanan tüm kişilerin sürüş davranışları bu skoru etkileyecektir.
AXA GO platformunda telematik cihazının çıkarılmış ya düzgün takılmamış olduğunu anlayabilecek bir özellik var mı?
Evet. AXA GO platformu cihazınızın düzgün şekilde takılmadığı ya da çıkarıldığı durumlarda size ve AXA Sigorta’ya bildirim göndermektedir.
AXA GO platformuna dahil olmam hasarsızlık indirimimi etkileyecek mi?
Hayır. Maksimum kasko (telematikli) müşterilerimiz de diğer tüm kasko müşterilerimiz gibi standart hasarsızlık indirimi kurallarına tabiidir, AXA GO platformu üyeliği bu durumu etkilemez.
AXA GO uygulaması mobil cihazımın pilini kullanır mı?
AXA GO uygulamasının mobil cihazınızın pil kullanımı üzerinde çok küçük bir etkisi vardır, bu etki mobil cihaz marka modeline göre değişiklik gösterebilir.
AXA GO uygulaması neden Türkçe değil?
AXA GO uygulamasını ilk kez yüklediğinizde mobil cihazınızın diline göre ayarlanmış şekilde gelir. AXA GO uygulamasının Ayarlar menüsünden uygulama dilini değiştirebilirsiniz.
AXA GO portalına nasıl giriş yapabilirim?
AXA GO portalına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://app.axago.com.tr/
Şifrenizi unuttuysanız ya da yeni şifre almak istiyorsanız “Şifremi Unuttum” seçeneğini kullanabilirsiniz.
AXA GO uygulaması Apple Watch ya da diğer akıllı saatlerde çalışır mı?
Apple Watch ya da diğer Android tabanlı akıllı saatlerinizden AXA GO bildirimlerini alabilirsiniz.
AXA GO uygulamasında ya da portalda güvenli sürüş skorum neden görünmüyor?
Güvenli sürüş skorunuzun oluşması için belirli bir miktar verinin toplanması gerekir. Bu nedenle telematik cihazınızı aracınıza ilk kez taktıktan sonra yeterli miktarda veri oluşturabilmek yeterli sayıda sürüş yapmanız gerekmektedir. Yaklaşık olarak bir hafta içerisinde ilk oluşan skorunuzu görebilirsiniz.
AXA Sigorta verilerimi ne için kullanıyor?
Kişisel verilerinizin güvenliği AXA Sigorta için birinci önceliğe sahip bir konudur. Telematik cihazından elde edilen veriler sürücünün sürüş davranışlarını ve oluşturduğu risk profilini, bunun sonucunda da yenileme poliçesinde verilecek indirimi belirlemek maksadıyla kullanılmaktadır. Bunun yanında güvenliğiniz için gereken durumlarda aracınızın yerini tespit ederek size ulaşmak ve gerekli yardımı sunabilmek de, onay vermeniz koşulu ile AXA Sigorta’nın hizmetleri arasında yer almaktadır.
Birden çok mobil telefon kullanıyorum. Tüm telefonlarıma AXA GO uygulamasını indirebilir miyim?
Evet. Ancak AXA GO uygulamasına aynı anda sadece bir cihazdan bağlanabilirsiniz.
Birden çok aracım için Maksimum Kasko (Telematikli) poliçesi alabilir miyim?
Evet. Ancak AXA GO sisteminde e-posta ve GSM numaraları yalnızca bir kez kullanılabildiği için her poliçe için aracın sürücüsüne ait iletişim bilgileri kullanılmalıdır.
Bir yolculuk üzerinde noktalı çizgi, kırmızı çizgi ve kesintisiz mavi çizgi ne anlama gelir?
Kesintisiz mavi çizgi, harita üzerinde kat ettiğiniz güzergâhı gösterir. Kırmızı çizgi, yolculuk sırasında sürat aşımı yaptığınız süreyi gösterir. Noktalı mavi çizgi, yolculuğun, GPS sinyalinin yetersiz olduğu kısmını gösterir. Ancak, GPS sinyalinin kaybedilmesinden önceki ve sinyalin yeniden alınmasından sonraki noktalar temelinde güzergâh eşleştirmesi yapılabilmektedir.
Cihazın arızalanması durumunda ne olacak?

Cihazınızın kendi ihmal veya kusurunuz dışında bozuk olduğunu/çalışmadığını tespit ederseniz en geç 24 saat içerisinde 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek hattımızdan bize ulaşınız. AXA Sigorta tarafından öncelikle cihazın arızalı olduğu teyit edilecek ve yeni bir telematik cihazının ücretsiz olarak tarafınıza gönderilmesi sağlanacaktır. Bu durumda gönderilen yeni cihazı teslimat tarihini takiben 24 saat içerisinde aracınıza takmanız ve arızalı cihazın teslimat tarihini takiben en geç 5 (beş) işgünü içerisinde aşağıdaki adrese iadesini gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Cihazın iadesini karşı taraf ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden yapabilirsiniz. Arızalı cihazın ilgili adrese ulaştırılmaması durumunda cezai şart koşulları çerçevesinde cihaz bedeli olan 80$ (seksen amerikan doları) AXA Sigorta tarafından tarafınıza fatura edilecek ve 8 iş günü içerisinde bedeli ödememeniz durumunda Maksimum Kasko (Telematikli) poliçenize yönelik iptal prosedürü başlatılacaktır. Bu takdirde, acenteniz tarafından telematiksiz bir ürün almanız isteğinize bağlı olarak sağlanacaktır.
Lütfen bakınız: “Telematik Cihazı Teslim ve Bilgilendirme Formunda”

İade adresi:
AXA GO Telematik Masası
UBI Telematik İletişim Teknolojileri A.Ş.
Rasimpaşa Mahallesi
Recaizade Sokak 38/A
Kadıköy – İstanbul – TÜRKİYE
0 850 259 8824
ubi@ubi.com.tr
Cihazın çalınması veya cihazı kaybetmem durumunda ne olacak?
Cihazınızın çalınması veya kaybedilmesi durumda en geç 24 saat içerisinde 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek hattımızdan bize ulaşınız. Cihazın çalınması veya kaybedilmesi konusunda ihmal ve kusurunuz olmadığının saptanması durumunda AXA Sigorta tarafından yeni bir telematik cihazının ücretsiz olarak tarafınıza gönderilmesi sağlanacaktır. Bu durumda gönderilen yeni cihazı teslimat tarihini takiben 24 saat içerisinde aracınıza takmanız gerekmektedir. Cihazın çalınması veya kaybedilmesi konusunda ihmal ve kusurunuz olduğunun saptanması durumunda cezai şart koşulları çerçevesinde cihaz bedeli olan 80$ (seksen Amerikan Doları) tarafınıza imzalamış olduğunuz “Telematik Cihazı Teslim ve Bilgilendirme Formunda” belirtildiği şekliyle tarafınıza yansıtılabilir.

Olası kaza durumlarında 0850 250 99 99’dan 88’i tuşlayarak destek hattımızdan bize 7/24 ulaşabilirsiniz.

Cihazı taktım ama verilerimi göremiyorum
Cihazı araca taktıktan sonra en az 5km ve/veya 15 dakika sürüş yapılmalıdır. Sürüş bitip araç stop edildikten sonra veriler portala yansımaya başlayacaktır. Sürüş yapılmasına rağmen verileri göremiyorsanız öncelikle cihazınızı araç kapalı iken söküp tekrar takınız. Lütfen 1 adet daha sürüş yapınız. Çözülemiyor ise 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak bizimle iletişime geçiniz.
Eğer aracım çalınırsa ne yapmam gerekir?
Aracınız çalınırsa, AXA GO platformundan (uygulama ve portal üzerinden) aracınızın yerini görebilirsiniz fakat hiçbir şartta duruma kendiniz müdahale etmemeli ve doğruca polise başvurmalısınız. Polis, telematik cihazının da yardımıyla aracınızı kolaylıkla bulacaktır. Bize de 0850 250 99 99 numaralı telefondan ulaşarak bilgi verebilir ve destek alabilirsiniz.
Eğer bir aracımda telematik cihazı var ise diğer araçlarımın poliçeleri de bundan etkilenir mi?
Hayır. AXA GO, telematik cihazının takılı olduğu aracın poliçesini etkiler. Diğer araçlarınızı da Maximum kasko (telematikli) poliçesi alarak AXA GO platformuna dâhil edebilirsiniz.
Güvenli sürüş skorumu nerden görebilirim?
Tüm sürüş verilerinizi ve güvenli sürüş skorunuzu AXA GO uygulamasından ve AXA GO portalından takip edebilirsiniz. Kasko poliçenizi aldığınızda şifre oluşturmanız için size bir SMS ve e-posta gönderilecektir. Şifrenizi oluşturduktan sonra kullanıcı adınız ve şifreniz ile AXA GO uygulamasına ve portalına giriş yapabilirsiniz. AXA GO uygulamasını iOS ve Android uygulama mağazalarından indirebilirsiniz.
Güvenli sürüş skorumu nasıl yükseltebilirim?
Uygulamanızdan sürüş skorunuzun hangi sürüş davranışlarından etkilenerek azaldığını görebilir ve bu davranışlarınızı iyileştirebilirsiniz. Belirli periyotlarda sürüş kategorilerine göre platformumuz size sürüşünüzü iyileştirmek için önerilerde bulunacaktır.
Hız aşımlarımı polise bildirecek misiniz?
Hayır. Mahkeme tarafından talep edilmedikçe verileriniz hiçbir kurum ya da kuruluşla paylaşılmayacaktır.
Herhangi bir kaza durumunda ne yapmalıyım?
Olası kaza durumlarında 0850 250 99 99 numaralı destek hattımızdan bize 7/24 ulaşabilirsiniz.
Kasko poliçemi aldıktan sonra arabamı kullanmak için telematik cihazını takmayı beklemeli miyim?
Hayır. Kasko poliçeniz tanzim edildiği tarihten itibaren geçerlidir ve telematik cihazını takmayı beklemenize gerek yoktur. Telematik cihazınız poliçe tanzimini takip eden 3-5 işgünü içerisinde tarafınıza ulaştırılacaktır.
Kimler AXA GO platformuna katılabilir?
AXA GO, ilk etapta pilot çalışmamız çerçevesinde ve hedeflenen segmentler doğrultusunda kısıtlı sayıda özel müşterilerimize sunulmuştur.
Mobil cihazımda AXA GO uygulaması için konum servisinin açık olması şart mı?
Konum servisinizin açık olmasını öneririz. Konum servisinizin açık olmaması halinde aracınızı park ettiğiniz yeri bulamaz ve çevrenizdeki servis noktalarını göremezsiniz.
Neden AXA GO platformuna dahil olmalıyım?

Sürüş davranışlarınızı baz alan skorlama modeli sayesinde oluşan güvenli sürücü puanınıza göre bir sonraki yenilemenizde indirim hakkı kazanabilirsiniz. AXA GO size daha güvenli bir sürücü olabilmeniz için kişiselleştirilmiş sürüş önerileri sunar. Güvenli sürüş skorunuz düşük olsa bile ek bir prim ödemezsiniz.

Kişisel güvenliğinizi arttırmak için;
Olası bir kaza durumunda telematik cihazı otomatik olarak kazayı tespit eder ve AXA sigorta çağrı merkezine bu sinyali ulaştırır. Bu durumda size ulaşarak yerinizi tespit eder, çağrı merkezimiz tarafından verilecek desteğe, ambulansa ya da çekiciye ihtiyacınız olup olmadığını saptar, mümkün olan en iyi yardımı almanızı sağlarız.

Aracınızın güvenliğini arttırmak için;
AXA GO platformu, aracınızın çalınma, çekilme ya da sizden habersiz çalıştırılması durumunda size anında uyarı vererek durumdan haberdar olmanızı sağlayacak, bununla birlikte aracınızın yerini de uygulama üzerinden takip etmenizi sağlayacaktır.

Neden yaptığım sürüşler AXA GO uygulamasında ya da portalında görünmüyor?

Yaptığınız sürüşlerin AXA GO uygulamasına ya da portalına yansıması için belirli bir süre gerekmektedir. Bunun dışında GPS ve GSM sinyallerinin düşük ya da yetersiz olduğu alanlar sürüş kayıtlarınızı etkileyebilir.

AXA GO uygulamanızın güncel olup olmadığını da App Store ya da Play Store uygulama mağazalarından kontrol ederek son sürümü indirmenizi tavsiye ederiz.

Neden son yaptığım sürüş uygulamada ya da portalda görünmüyor?
Son sürüşünüz sonrasında aracınızı park ettiğiniz yerde GSM şebekesi yok ise sürüşünüzün tamamlanmış olduğuna dair veri portala ulaşamamış olabilir. Bu durumda son sürüşünüze ait veri, GSM sinyalinin alındığı ilk anda aktarılacak ve sürüşleriniz portalda ve uygulamanızda güncellenecektir.
Neden sürüşümde kullanmadığım bir yoldan gitmişim gibi görünüyor?
Sürüş verileriniz oluşturulurken, aracınızı kullandığınız bazı yerlerde uydulardan GPS sinyalleri gerektiği şekilde alınmamış olabilir. Bu durumda rotanız tahmini olarak olası yollardan çizilmektedir. AXA GO’nun navigasyon programı gibi kullanılamayacağını da ayrıca hatırlatmak isteriz.
Poliçemi yaptırdım ama herhangi bir mail ya da SMS almadım. Ne yapmalıyım?
Lütfen bir an önce 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek alınız.
Telematik cihazımın çalışmadığını nasıl anlarım?
Telematik cihazınızın üzerindeki ışıkları yanmıyor ya da son sürüşlerinizi AXA GO uygulamasında ve portalında göremiyorsanız cihazınızın düzgün şekilde takılı olduğundan emin olunuz. Eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız cihazı dikkatlice çıkarıp tekrar takarak ışıkların yanıp yanmadığını kontrol edebilirsiniz. Bu kontrollerinize rağmen verilerinizi göremiyor ya da cihazın ışıkları yanmıyorsa 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.
Telematik cihazı nedir?
Telematik cihazı gelişmiş sürüş izleme teknolojisi sayesinde ani hızlanma, sert fren, hız limitlerinin aşımı, seyir halinde cep telefonu kullanımı ve cep telefonu ile konuşma, sert dönüş/şerit değiştirme ve sürüş saatleri (gece/gündüz) gibi davranışları takip eder. AXA GO platformu telematik cihazından gelen bu davranış bilgilerini analiz eder ve size özel güvenli sürüş skorunuzu oluşturarak size geri bildirim verir.
Telematik cihazı nasıl ve nereye takılır?
Aracınızda bulunan On-Board-Diagnostic (OBDII) portunun yerini belirleyin ve aygıtı sıkı bir biçimde porta takın. Port, her araçta farklı bir yerde bulunabilmektedir; fakat genellikle, aracın sürücü tarafındaki gösterge panosu kenarının altında yer almaktadır. Pek az sayıda araçta ise, bu port, orta konsolda ya da plastik bir kapağın altında bulunabilmektedir. cihazı takamadığınız durumlarda anlaşmalı servislerimizden ücretsiz montaj desteği alabilirsiniz. Montaj randevusu için 0850 250 99 99 numaralı telefondan destek alabilirsiniz.

Montaj desteği için 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak veya aşağıdaki servisler ile direk iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
AUTO KING
Telefon: 0850 333 54 64
RS Servis
Telefon: (850) 777 40 77

Telematik cihazı tüm araçlara takılabilir mi?
Evet; Telematik cihazı 2006 yılından sonra üretilmiş araçların tamamında kullanılabilir. Bu araçlarda OBDII portu bulunmaktadır ve telematik cihazı bu porta kolaylıkla takılabilir. cihazın araca takılması konusunda yardıma ihtiyaç duymanız halinde anlaşmalı servislerimizden ücretsiz destek alabilmek için 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak bilgi alabilirsiniz.
Telematik cihazının montajı için ücret ödeyecek miyim?
Hayır. Telematik cihazı aracınıza kolaylıkla kendinizin takabileceği şekilde tasarlanmıştır ancak cihazın araca takılması konusunda yardıma ihtiyaç duymanız halinde anlaşmalı ücretsiz destek alabilmek için 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak bilgi alabilirsiniz.
Telematik cihazının montajı aracıma zarar verir mi?
Hayır. telematik cihazının OBDII port’una takılması basit bir işlemdir ve aracınıza herhangi bir zarar vermez ancak montaj sırasında aracınızın kontağının kapalı olmasına özen göstermeniz önemlidir.
Telematik cihazı aracımın garantisini bozar mı?
Hayır. Telematik cihazı OBD porttan tek yönlü veri alacak şekilde çalışmaktadır. Bu nedenle aracınızın elektronik ve mekanik aksamına müdahale edemeyeceği için garantisini bozmaz. Servisinizden bunun aksi yönünde bir bildirim alırsanız lütfen 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek hattımızla iletişime geçiniz.
Telematik cihazı, aracımın aküsünü etkiler mi?
Hayır. Cihaz, kullanılmadığı zamanlarda uyku moduna geçer. Aküden çekilen güç asgari miktarda olup, akü açısından herhangi bir soruna yol açmayacaktır. Yalnız herhangi ek bir cihaz takılmamış olsa bile araçların uzun süre kullanılmamasına bağlı olarak akülerinde zayıflama görülebileceği bilinmektedir. Bu gibi durumların önüne geçmek için aracınızı bir haftadan uzun süre çalıştırmadan bırakmamanızı öneririz. Böyle bir duruma mecbur kalırsanız lütfen öncesinde 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak bizimle iletişime geçiniz.
Telematik cihazı hangi verileri kaydeder?
Telematik cihazı ve AXA GO mobil uygulaması aşağıdaki sürüş davranışlarınızı takip eder:
  • Ani hızlanma
  • Sert fren
  • Hız limitlerinin aşımı
  • Seyir halinde cep telefonu kullanımı
  • Seyir halinde cep telefonu ile konuşma
  • Sert dönüş/şerit değiştirme
  • Sürüş saatleri (gece/gündüz)
Telematik cihazı zarar görürse yeni cihaz için ücret ödemem gerekir mi?
Tarafınızdan kaynaklanmayan durumlarda yeni bir telematik cihazı AXA Sigorta tarafından ücretsiz olarak tarafınıza gönderilir.
Telematik cihazın montaj prosedürü nedir?
  • Öncelikle aracınızın çalışmıyor olduğundan emin olunuz.
  • Cihazı yuvasına yerleştirin.
  • Aracı çalıştırın
  • Cihaz ışıklarını kontrol edin
    1. Kırmızı ışık: Cihazın elektrik bağlantısının olduğunu gösterir. Elektrik bağlantısı var ise sürekli yanar, yok ise yanmaz.
    2. Turuncu ışık: Internet ile iletişimin sağlandığını gösterir. İlk olarak yanıp sönmeye başlar, daha sonra devamlı yanmaya başlar. Bu durum 3-4 dakika sürebilir.
    3. Yeşil Işık: GPS modülünün aktif olduğunu gösterir. İlk olarak yanıp sönmeye başlar, daha sonra devamlı yanmaya başlar. Bu durum 15-20 dakika sürebilir. (Hava koşulları ve diğer etkenler sebebiyle bu süre değişkenlik gösterebilir)
    4. Her şey yukarıdaki gibi ise sürüşe başlayabilirsiniz. En az 5km ve/veya 15 dakika sürüş yapılmalıdır. Sürüş bittikten sonra veriler portala yansımaya başlayacaktır.
Telematik cihazı on-Board-Diagnostic (OBDII) portuna taktığımda sürüş hareketlerimi kısıtlıyor. Ne yapmalıyım?
0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde belirttiğiniz adrese ücretsiz olarak ara kablo gönderimi sağlanacaktır.
Telefonumu bluetooth ile aracıma bağlayarak kullanırsam bu durum güvenli sürüş skorumu etkiler mi?
Hayır. Ancak araştırmalar bluetooth özelliği ile bile olsa sürüş esnasında telefon kullanımının sürücünün dikkatini dağıttığını çok net olarak ortaya koymaktadır. Bu nedenle sizin ve sevdiklerinizin güvenliği için sürüş sırasında telefonunuzu kullanmamanızı tavsiye ederiz. Telefonlar bluetooth bir cihaza bile bağlı olarak kullanılsa AXA GO platformunda telefon kullanımı ve telefon konuşması olarak işaretlenecektir ve AXA GO uygulamanız ve portalı üzerinden bilginize sunulacaktır.
Verilerim güvende mi?
AXA Sigorta, kişisel veri gizliliğini en üst düzeyde sağlamakla yükümlüdür ve bu konudaki kanun ve kurallara tamamen uymaktadır. Bu kurallar çerçevesinde izniniz olmaksızın kişisel verileriniz hiçbir üçüncü parti ile ya da mahkeme tarafından resmi yollarla talep edilmedikçe hiçbir resmi kurum ya da kuruluşla paylaşılmamaktadır. Ayrıca kullanıcı ve sürüş bilgileriniz sadece sizin erişiminize açık olup hiçbir AXA Sigorta çalışanın ve iş ortaklarının bu bilgilere ulaşımı mümkün ve söz konusu değildir.