Telematik Cihazı Teslim ve Kullanma Sözleşmesi

Şirketimiz nezdinde aracınız için Maksimum Kasko (Telematikli) poliçesi düzenlenmiş olup, telematik cihazı, donanımları, aksesuarları ve kullanım talimatını eksiksiz biçimde teslim aldığınızı kabul ve beyan etmektesiniz. Maksimum Kasko (Telematikli) poliçenizin yürürlüğe girmesi ve cihazı teslim almanız aşağıda yer alan hüküm ve şartların tarafınızca kabul edildiği anlamını taşır.

  1. Bu belge, Maksimum Kasko (Telematikli) poliçenizin ayrılmaz bir parçasıdır.
  2. Bu belgeyi imzalamakla telematik cihazını poliçeye konu araçta kullanacağınızı ve cihazı teslim aldıktan sonra 24 saat içerisinde aracınıza takacağınızı taahhüt etmektesiniz. İşbu sözleşme ile telematik cihazın mülkiyetinin AXA Sigorta’ ya ait olduğunu, bu cihazın sadece kullanılmak üzere tarafınıza emaneten verildiğini ve sözleşme süresi boyunca aksi ispatlanmadığı sürece cihazın zilyetliğinin tarafınızda olduğunu kabul beyan ve taahhüt etmektesiniz. İlgili poliçe şartları gereği; tarafınıza teslim edilen telematik cihazının poliçenizin yürürlükte olduğu süre boyunca aracınızda takılı kalmasını, bu süre içinde aracınızdan sökmeyeceğinizi, açıp parçalara ayırmayacağınızı, kırmayacağınızı, zarar vermeyeceğinizi, cihazı başka araçlarda denemeye çalışmayacağınızı ve bu tip davranışlara teşebbüs etmeyeceğinizi kabul etmiş bulunmaktasınız. Aksi halde AXA Sigorta tarafından hakkınızda hukuki ve cezai işlem yapılabileceğini kabul etmiş bulunmaktasınız.
  3. Telematik cihazı belirtmiş olduğunuz adrese teslim edilene kadar Maksimum Kasko (Telematikli) poliçeniz geçerli, yürürlükte ve aracınız poliçe teminatı kapsamında olacaktır.
  4. Cihazınızı ilgili araca yerleştirmeniz sonrası herhangi bir şekilde çalışmadığını/bozuk olduğunu fark etmeniz halinde iş günleri ve mesai saatleri içerisinde (08.00-17.00) AXA Sigorta Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeniz ve durum hakkında bilgilendirme yapmanız gerekmektedir. Yeni cihaz teslim edilene kadar Maksimum Kasko (Telematikli) poliçeniz geçerli, yürürlükte ve aracınız poliçe teminatı kapsamında olacaktır.
  5. Telematik cihazının bir bozukluk hali dışında araçta takılı halde ve aktif olmadığının tespiti halinde, poliçe primi ile ilgili olarak sağlanan indirim tutarı tarafınızdan tahsil edilecektir. Herhangi bir hasar halinde AXA Sigorta’ nın bu tutarı ödenecek hasar bedelinden mahsup etme hakkı saklıdır.
  6. Evinizde Kullandığınız Modem, Uydu Alıcı gibi cihazlara benzer şekilde Telematik Cihazının Kullanımına Özen Gösterme Yükümlülüğünüz, Kayıp, Arıza ve Çalınma Hali
    1. Cihazı tarafınıza gönderilen “Kullanım Talimatına” uygun şekilde kullanma yükümlülüğünüz bulunmaktadır.
    2. Cihazın herhangi bir ihmal veya kusurunuz bulunmaksızın çalınması veya bozuk olduğunun/çalışmadığının tespiti halinde tarafımıza5 işgünü içerisinde bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Bu durumlarda yeni cihaz tarafınıza ücretsiz olarak gönderilecektir. Bozuk/çalışmayan cihazın AXA GO Telematik Masası- UBI Telematik İletişim Teknolojileri A.Ş. Rasimpaşa Mahallesi Recaizade Sokak 38/A Kadıköy – İstanbul – TÜRKİYE” adresine 5 (beş) iş günü içerisinde ulaştırılması gerekmektedir.
    3. Aşağıdaki hallerde AXA Sigorta, Telematik cihaz bedelini sizden talep edebilecektir:
      1. Cihazın “Kullanım Talimatına” uygun şekilde kullanılmaması,
      2. Kendi ihmal veya kusurunuz nedeniyle cihazın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi,
      3. Bozuk/çalışmayan cihazın AXA Sigorta’ya geri gönderilmemesi
    4. 6.c maddesinde belirtilen durumlarda cihaz bedelinin ödenmemesi halinde Maksimum Kasko (Telematikli) poliçenize yönelik iptal prosedürü başlatılacaktır. Bu takdirde, acenteniz tarafından telematiksiz bir ürün almanız isteğinize bağlı olarak sağlanacaktır.
    5. Telematik cihazının teslim alındıktan sonra takılmaması veya takıldıktan bir süre sonra çıkarılması halinde AXA Sigorta tarafınıza bildirimde bulunacak ve bildirimlere rağmen cihazın takılmaması halinde Maksimum Kasko (Telematikli) poliçenize ilişkin iptal prosedürleri uygulanması söz konusu olacaktır. Bu takdirde, acenteniz tarafından telematiksiz bir ürün almanız isteğinize bağlı olarak sağlanacaktır.
  7. Cihazın aracınıza takılıp aktive olması ile birlikte poliçe dönemi içerisindeki sürüş davranışlarınız analiz edilerek kişisel sürüş skorunuz oluşturulacaktır. Poliçe yenilemelerinizde tarafınıza sağlanacak avantaj ve indirimlerden istifade edebilmeniz için düzenli olarak iyi skor üretmeniz esastır, aksi halde bir sonraki poliçe döneminiz için prim tutarınız standart ürünümüz olan Maksimum Kasko (Standart ürünümüzün adı ilgili dönemde farklılık gösterebilir) için uygulanan risk değerlendirme kriterleri üzerinden belirlenecektir. Kötü skor üretilmesi durumunda dahi Maksimum Kasko fiyatlamasının üzerinde bir işlem yapılması söz konusu değildir.
  8. Skor hesaplamaları ve AXA Sigorta kayıtları her durumda kesin nitelik taşımaktadır. AXA Sigorta, indirim kazanma şekli ve oranları ve indirimle ilgili her türlü değişiklik yapma hakkını saklı tutar. AXA Sigorta, sürüş kalitesi, sürüş davranışı ve/veya skor hesaplanmasının hassasiyeti konusunda hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.
  9. Cihazın “Kullanım Talimatında” belirtildiği şekilde aracınıza takılması ve ardından aktive olması ile birlikte elektronik posta aracılığıyla akıllı telefonunuza gelen link ile AXA GO uygulamasını yükleyebilir ve kayıt olduktan sonra tüm sürüşlerinizi ve sürüş davranışlarınızı takip edebilirsiniz. Uygulama, sizinle ilişkilendirilmeyecek olup sadece poliçeniz ile ilişkilendirilecek bir kullanıcı kodu ile hesabınızı ve şifrenizi oluşturduktan sonra başlatılacaktır.
  10. 10. Uygulama aracılığı ile elde edilen kişisel verilerinizin AXA Sigorta A.Ş. tarafından erişilebilir olacağını ve gizlilik politikamıza uygun bir biçimde kullanılmasını kabul etmektesiniz. www.axasigorta.com.tr adresindeki https://www.axasigorta.com.tr/gizlilik-politikasi.aspx?pageID=90 linkinden detaylı gizlilik politikası ve şartlarına ulaşabilirsiniz.
  11. Telematik cihazının Maksimum Kasko (Telematikli) poliçeniz yürürlükte olduğu sürece aracınızda kalması esastır. Poliçe süresinin sona ermesi veya herhangi bir sebeple poliçenin iptal edilmesi ya da Axa Sigortanın herhangi bir neden olmaksızın talep etmesi durumunda, cihaz AXA Sigorta’nın kararına bağlı olarak devre dışı bırakılacak ve yukarıda belirtilen adrese belirtilen sürede iade edilecektir. Aksi halde şirketimizin meri mevzuat gereğince her türlü hukuki ve cezai işlem yapması söz konusu olacaktır.
  12. AXA Sigorta cihaza ilişkin kullandığınız AXA GO uygulamasını askıya alma, sonlandırma ve belli bir kullanıcı kotası ile sınırlama hakkını saklı tutmaktadır. AXA Sigorta’nın bu doğrultuda hareket etmesi halinde, size işlem öncesinde bilgilendirme yapılacak olup AXA Sigorta hiçbir mali sorumluluk veya mesuliyet altında olmayacaktır.
  13. İlgili uygulama ve poliçeyi kabul ederek, yukarıda ayrıntılı olarak yapılan açıklamalar ışığında, bu uygulama kapsamında paylaşacağınız ya da elde edilecek bilgi ve verilerin ilgili sigorta poliçesi ve diğer sigortacılık uygulamaları (risk değerlendirme, fiyatlama, vb.) çerçevesi ile sınırlı şekilde işlenmesine Kişisel Verilerin Korunması mevzuatı uyarınca onay vermektesiniz.
  14. Ticari elektronik ileti almak için, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve sair mevzuat çerçevesinde onay vermektesiniz.
  15. Maksimum Kasko (Telematikli) poliçesi avantajlarından sizleri faydalandırabilmemiz için güvenli sürüş skorunuzu ve sürüş davranışlarınızın gelişimini düzenli aralıklarla sizinle paylaşabilmemiz gerekmektedir. Bu açıdan AXA GO platformuna üye olurken kullandığınız cep telefonunuza bu konuda SMS gönderebilmemiz ve belirtmiş olduğunuz elektronik posta adresinize elektronik posta gönderebilmemiz önemlidir. Bununla birlikte aracınızın çekilmesi, çalınması, cihazınızdan bilgi alınamaması, olası bir kaza durumunda size ulaşarak ambulans ve çekici desteği sağlayabilmemiz gibi durumlarda da bizden SMS alabilmeniz oldukça önemlidir. Maksimum Kasko (Telematikli) ürününün özelliği gereği cihazınızdan veri alınamamasına bağlı olarak sizinle iletişime geçilememesi halinde poliçeniz iptal edilecektir. Bu durumda her türlü haklarımız saklı kalmak koşulu ile yukarıda belirtilen cihazın iadesi ve indirim bedellerinin tazmini süreci uygulanacaktır.
  16. İşbu sözleşmeden doğan herhangi bir hakkın şirketimizce kullanılmaması, feragat olarak kabul edilemeyecektir.
  17. Cihaz veya uygulamamız veya bu hükümler hakkında herhangi bir sorunuz olursa AXA Sigorta Müşteri Hizmetleri hattı olan 0850 250 99 99’u arayarak TELEMATİK ile ilgili tüm sorularınız için beklemeden “88” i tuşlayabilir veya destek@axago.com.tr adresi üzerinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Okudum, anladım, imzaladım.

Ad Soyad :
TC Kimlik No:

İmza :